.

.

poniedziałek, 22 lipca 2013

Nominacja :)

 Otrzymałam nagrodę od monikanahamaku.blogspot.com , której serdecznie dziękuję. Również jak Monika uważam, że to fajny sposób na poznanie siebie więc nagroda Versatile Blogger Award :
I jej zasady:
1.Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2.Dziękuje za nominacje.
3.Ujawnia 7 faktów o sobie.
4.Nominuje 7 blogów.
5.Informuje o nominacji blogi nominowane.

A siedem faktów o mnie:
1. Kocham to co robię i wszelakie rękodzieło.
2.Uwielbiam naleśniki.
3.Moje motto "nigdy nie mów nigdy".
4.Mam bzika na punkcie mojego psa :)
5.Nienawidzę kłamstwa.
6.Wolę lato niż zimę.
7.Uwielbiam zakupy ;)

A blogi które nominuję:

Kolejność oczywiście przypadkowa ;)

5 komentarzy:

  1. dziekuje za nominacje:) postaram sie wywiazac z zadania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi, mogła bym ta samo odpowiedzieć:)))
    Pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał!Magdo dziękuję!!!!!!!!!!!!Dopiero zaczęłam mój byt blogowy a tu taka NIESPODZIANKA! Mam nadzieje,że sprostam oczekiwaniom.Moc pozdrowień!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Kochana :) bardzo dziękuję za wyróżnienie, jak tylko wygospodaruję dłuższą chwilę na życie blogowe to zgłoszę się po Twoją niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo serdecznie dziękuję za nominację:)))

    OdpowiedzUsuń