.

.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Stroik i trochę kartek :)

Witajcie !
I już grudzień mamy...więc stroik na stół też już przygotowałam. Do środka można wstawić jedną dużą świecę lub trzy mniejsze też pewnie się zmieszczą :) 
 Zastanawiałam się nad kolorem koników czy czasem nie przemalować na brąz, ale znów te białe też dobrze wyglądają... co myślicie ?


                  I kartek u mnie nie zabraknie :)




Tagi na różne okazje ...

i na święta :)

W następnym poście trzecia i ostatnia odsłona ozdób choinkowych, już dziś Was zapraszam !!!

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie vintage kartki :) Nie ma to jak kartka robiona własnoręcznie . Koniki bym zostawiła ale wymieniłabym kokardki na białe albo lniane .
    Z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak świątecznie u Ciebie, karteczki boskie!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroik typowo Świąteczny, szkoda tylko że za oknami śniegu nie ma, u mnie przynajmniej :( Myślę, że koraliki powinny jak najbardziej pozostać w biało-czerwonej intonacji, gdyż pasuje ona do klimatu Świąt Bożego Narodzenia.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :) Już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  4. Mnie Madziu podobaja sie biale koniki... Calosc wyglada spojnie i ladnie :)
    Dziekuje za przesylke i serduszko :) Cudne, az brak slow.... Jak tylko siostra mi przywiezie zaraz pokaze w poscie jak wykorzystalam prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że przesyłka dotarła i podoba się :) Pozdrawiam Cię cieplutko !

      Usuń
  5. piękny stroik!:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stroik :) Myślę, że najlepiej zostawić koniki w białym kolorze - wyglądają fajnie!
    Kartki i tagi bardzo nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny stroik zrobiłaś! ja bym koniki zostawiła białe, jak pomalujesz je na brązowo to "znikną" ,a tak to je pięknie widać:)
    Kartki i tagi prześliczne, szkoda, że ja nie mam zdolności karteczkowych:(
    Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością czekam na kolejny wpis:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , masz rację koniki znikną jak będą brązowe więc zostają białe ! Większości podobają się białe :) Pozdrawiam !!!

      Usuń
  8. Ależ Ty cudowności przygotowujesz na te święta! Stroik jesrt przepiękny. Karteczki z resztą też.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne karteczki i wianek ;) co do koników to białe pasują do bombek ;)

    OdpowiedzUsuń