.

.

wtorek, 15 kwietnia 2014

Bardzo sercowo :)

Witajcie !!!
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny!!! Duży całus dla Was !!! Ja  postaram się nadrobić zaległości i zajrzeć do Was również jak najszybciej to możliwe ...brak czasu :(  zbyt krótka doba !!!
W niektóre miejsca już zajrzałam i oniemiałam z zachwytu jak bardzo świątecznie i kolorowo jest na Waszych blogach i funpagach :))) Wianki , wianuszki , gąski, kaczuszki ...Wow ! jakie to wszystko piękne !!!! 
Mam tyle pomysłów i chciałabym zrobić wianek, ale nie wiem czy ogarnę ten temat do Świąt..? Jak na razie zrealizowałam kilka zamówień nie związanych ze świętami i dziś pokażę serducha na każdą okazję :)))  


 Powstały dwa z transferem...tradycyjnie tak jak lubię wykonałam przy pomocy rozpuszczalnika NITRO . 







                      A tak wyglądają już skończone :)
Kolejne trzy ozdobiłam serwetkami ..


Serwetki przyklejone i posmarowane jeszcze dwukrotnie klejem ..następnie przelakierowane i postarzone patyną :)



 ...i kolejne warstwy lakieru...








Bardzo sercowo prawda?
Pozdrawiam Was i dziękuję , że tu zaglądacie :)))

23 komentarze:

  1. ha w końcu nie świątecznie, bo od tych ozdób już oczy bolą ha ha ha -żartowałam...
    Piękne serducha:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w te święta się połakomię i spróbuję transferu... Bardzo mi się ta technika podoba. Wspaniałe serducha!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a jak spróbujesz to się pochwal Aniu :) Powodzenia w transferowaniu !

      Usuń
  3. Prześliczne są te serduszka!:)
    Miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak pięknie. Serducha cudne nie ważne w jakiej technice robione :) A tegorocznych świąt ja w ogóle nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam jakoś ogarniemy te święta :)

      Usuń
  5. W sercach dla mnie jesteś mistrzynią.
    Zgadzam się, że doba jest za krótka, a tyle jeszcze do zrobienia.
    Moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serca podbiły moje serce! Pozdrawiam świątecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne serducha powstały! a mnie wciąż transfer na nitro nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Próbuj kochana czasem wystarczy wydrukować na innej drukarce laserowej i okazuje się, że być może tusz jest lepszy i wychodzi ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu właśnie to zostawiłam dla siebie :)

      Usuń
  9. Piękne serduszka. I w tradycyjnym decu. Prawie zapomniałam jakie mogą powstać cudne prace ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serducha, bardzo ładne transfery!

    Jak chcesz, to możesz zgłosić serduszko z motywem bzu na Konkurs Majowy Zdobienia Świata - dużo dekupażujesz, a wygraną w konkursie jest mnóstwo serwetek! Szczegóły tutaj: http://zdobienie.swiata.pl/firma/aktualnosci/?news=14 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń