.

.

niedziela, 15 grudnia 2013

Świąteczny czas

 Coraz bliżej Święta i widzę to na Waszych blogach  jak pięknie wyglądają Wasze domy u mnie też pomalutku robi się Świątecznie.Na początek przystroiłam okno w kuchni :) Kilka czerwonych dodatków i już wygląda inaczej :)

                    Przepraszam za jakość zdjęć.


Udało mnie się również upiec pierniki , a nie są one moją mocną stroną niestety, a oto dowody :)

Poza tym pochwalę się jeszcze zdolnym mężem, bo wyciął piękne choinki z desek, a inspiracją była choineczka od Kasi z Galerii Miau tylko moje troszkę są większe. 



Piękne prawda ??? 
To na tyle u mnie, życzę Wam udanego tygodnia....,a jeszcze się "zobaczymy" przed Świętami. :)  

14 komentarzy:

  1. Ale cuda!!! Choinki są przepiękne, a zwłaszcza ta w serduszka. A pierniczki wyglądają przesłodko - aż chce się schrupać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i już świątecznie. Teraz w takiej odświętnej kuchni tylko dobre jedzonko i święta gotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak "tylko" jedzonko heh ...i aż , bo trochę pracy przy jedzonku jest :)))

      Usuń
  3. Pięknie! U Ciebie już czuć świąteczną atmosferę! A choinki urocze!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te choinki, świetnie, że tak skromnie je udekorowałaś i dzięki temu widać cały ich urok :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję właśnie o to mi chodziło, żeby wyglądały naturalnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie już piękne, świąteczne dekoracje, a u mnie tylko pierniki. Dobrze, że sobie chociaż mogę na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne dekoracje, a pierniczki pewnie smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są te Twoje dekoracje!:) Życzę zdrowych radosnych i spokojnych świąt:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też czerwone dodatki na Święta ;) I pierniki, i choinki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapatrzyłam się na te wszystkie piękne dekoracje i rozmarzyłam się, niezmiernie ciepło u Ciebie. Niech zatem magia tych Świąt już trwa, szkoda, że są tylko raz do roku. Życzę wspaniałych. pełnych radość Świąt.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń