.

.

niedziela, 9 kwietnia 2017

Dzień dobry ;)

Kwiecień , plecień....
Coś w tym jest .

                                               (Foto z internetu.)



Ja jestem już trochę w maju...i to chcę Wam dzisiaj pokazać, kilka kartek i zaproszenia komunijne.
I jak powstały "serwetki " ala  BIG SHOT  :)  Haha . Tak! Można zrobić je bez maszynki ;)
A zatem ..
Z papieru ozdobnego , takiego A4 dostępnego w każdym papierniczym wycięłam ozdobnymi nożyczkami  kółka , większe białe i mniejsze błękitne.


                                     


Następnie wybrałam mały wzór dziurkacza ( koniczynkę w moim przypadku ) i wokół gotowej serwetki dziurkowałam mniej więcej w tych samych odstępach .
Proste i ładne prawda?







       Pozdrawiam i życzę DUUŻO słoneczka!  Magda




PS. A z Okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzę Wam spokoju
         w gronie rodziny i przyjaciół.
   

A to mój królik ;)
(Ramka , kawałek siatki i grafika)


8 komentarzy: