.

.

wtorek, 28 maja 2013

Butelki :)

      Pogoda ostatnio w kratkę więc usiadłam i przeglądałam moje archiwum zdjęć o decoupagu oczywiście, a czego tam nie znalazłam  heh...moje pierwsze prace, muszę koniecznie napisać osobny o tym post.Dziś chciałam skupić się wyłącznie na butelkach i słoiczkach.
     Jakiś czas temu ostatnio robiłam coś na szkle, a jak wspominałam w pierwszych postach butelki cieszą się ogólnie u mnie powodzeniem, a dla mnie nie jest to ulubiony materiał do pracy zdecydowanie wolę drewno. Na butelce nie zbyt mi wychodzą na przykład spękania, przecierki też tak sobie- najlepiej jest cieniować szklane cudo  :) w moim przypadku oczywiście bo widziałam niesamowite wręcz cudowne butelki na blogach ze wszystkimi możliwymi "dekupażowymi ozdobnikami".
        
Zobaczcie co ja znalazłam : Jedne z pierwszych moich butelek może  nie są idealne, ale jak mówią "trening czyni mistrza" więc wciąż trenuję ....heh        
                                                 

następne wychodziły już lepiej:
 
   Tę butelkę, butlę czy gąsior robiłam na zamówienie i miała pasować do wnętrza z antykami.Wybrałam do niej ciemne róże i transfer w języku francuskim.
         
Myślę, że wam również się podoba bo właścicielce BARDZO !
Jeszcze kilka innych znalazłam:

 
 






To niesamowite ile już prac wykonałam dopiero widzę to po zdjęciach, a są też takie, które nie zostały niestety uwiecznione na fotografiach- zaraz po zrobieniu znalazły właściciela, a mnie zupełnie wyleciało to z głowy  :)))
Na tą chwilę zagruntowałam dwie butelki i myślę co dalej...może jednak spróbuję uzyskać spękania na szkle, a może wykorzystam sposób z   http://rozana-laweczka.blogspot.com/2013/05/magia-spekania.html  i wszelkie informacje od moich koleżanek z facebooka. Na pewno efekty pokażę.

                      Pozdrawiam!!! Róże fiołki i aniołki :)









 

3 komentarze:

  1. Zabieram się do butelek ale jakoś tak mi nie wychodzą a te po prostu cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne butelki - na butli fajnie skomponowałaś motywy i transfer
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń