.

.

piątek, 3 maja 2013

Majówki... ciąg dalszy

Witajcie!!!
Dziś szaro za oknem,ale ja się nie nudzę nawet chętniej spoglądam na moje pędzle, kleje czy serwetki.
Pokażę wam obrazek-ramkę, którą kupiłam w Pepco i od razu wiedziałam, że nieco ją ozdobię. Natomiast zanim się za to zabrałam musiała przeleżeć ze 2 tygodnie w szufladzie :)


 Przyznacie,że czegoś tu brakuje? Środek postanowiłam na początek pomalować na biało...





Natomiast na ramce zrobiłam transfer...

 Na czarne tło przykleiłam serwetkę z paryskim motywem.








Teraz zaczęło mnie się
 podobać :)







A w całości wyszło tak! W małe "szyldziki" włożyłam brązową koronkę, a na klamerce powiesiłam szmaciane serduszko również z żółtą kokardką w kropki, które przedstawiałam w ostatnim poście.


           Pozdrawiam!!!!!  Magda!!!

2 komentarze:

  1. Pięknie opisana praca. Szkoda że ja nie potrafię tak ładnie opowiadać o swoich pracach może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!! Na pewno umiesz i dasz radę z opisem przy takich wspaniałych pracach! A Twój kwiat hortensji....cudo!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń