.

.

czwartek, 20 lutego 2014

...z transferem

Cześć!!
Jak Wam mija tydzień? Bo mnie bardzo szybko..aż za szybko..
Ledwie się zaczął, a tu już jutro piątek...ale nie próżnuję !
  Powstało kolejne lustro , a to za sprawą Iwonki, której 
   Serdecznie Dziękuję!!!   Polecam https://www.facebook.com/iwonainaczej
Pamiętacie ostatnie z czerwonymi przetarciami? tutaj

Tym razem w bieli i z transferem :) w stylu shabby chic :)












Jeszcze mam takie dwa do ozdobienia, a co tam pochwalę się..heh
Drugie już się maluje, a trzecie..
zobaczymy jeszcze nie mam pomysłu na nie.
Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję charakterne to lustro jak ja ..hehe..Pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. O ile to czerwone nie było w moim guście tak to jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne każdy lubi co innego, a cieszę się, że to lustro Tobie się podoba! :)))

      Usuń
  3. Madziu bardzo ładnie wyszedł ci ten transfer:) Co do tygodnia pędzi jak oszalały....
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusterko wyszło pięknie i ta dama ma świetną suknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Grafika z damą tak bardzo fajna znalazłam gdzieś w necie podzielę się tylko ją odszukam :)

      Usuń
  5. Oj tak tydzień jak szalony leci...Piękne lustro...jestem ciekawa kolejnych :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne lustro już prawie skończone więc zaglądaj wkrótce pokażę :)) Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Świetna praca...widzę nie możesz się zatrzymać:)
    i dobrze, a nawet bardzo dobrze...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję nie zatrzymuję się to fakt ...ale kochamy to przecież Aga !!!

      Usuń
  7. fajne rzeczy robisz. zostane dłużej ...jeśli mozna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę rozgość się !!! :))

      Usuń
  8. Osz ja cie nie mogę! Ale cudo! Wspaniale wyszło to lustro. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, bardzo fajnie Ci wyszedł ten transfer:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdobione lustro, a transfery wspaniałe.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne lustro! Chociaż ja bym zrobiła odbicie lustrzane tej panienki na dole.;)

    OdpowiedzUsuń