.

.

poniedziałek, 10 lutego 2014

Róże i brązy :)

Witajcie,
Jak Wam minął weekend? Pracowicie? Tak jak u mnie? ...no poza tym imieninowo u mamy :) 
Udało mi się również skończyć kilka zamówionych przedmiotów : szafkę, świeczniki i listownik :)
 Świeczniki miały pasować do chustecznika, który robiłam tutaj 
  i takie też powstały:




Natomiast szafka na klucze miała pasować do starych mebli
mam nadzieję, że tak będzie :) 
Pomalowałam ją na brązowo farbą akrylową, a następnie
całość pokryłam patyną, żeby nadać bardziej rustykalnego 
koloru. Dodałam niewiele białych przetarć, aby 
jeszcze dodać jej lat :)







Tak spodobał mi się wzór na szafce, że postanowiłam
zrobić w tym samym stylu listownik. Tyle, że
po pomalowaniu farbą tym razem całość pokryłam
woskiem w kolorze przydymionego dębu. Z przodu na wzór z różą 
nałożyłam dwuskładnikowy spękacz. 






Nie trzeba nigdy słuchać róż.
Trzeba na nie patrzeć i rozkoszować się 
ich zapachem "
                    Antonine de Saint-Exupery

 Przedmioty , które ozdabiam gorąco POLECAM strona na FB 
"Świat Drewienek"  https://www.facebook.com/iwonainaczej

18 komentarzy:

  1. Motyw róży to mój ulubiony :) Zawsze pięknie wygląda :) Szafka na klucze jest prześliczna :) I te koronki . . . Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm, widzę praca wre:) Pięknie wyszła Ci szafka...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak praca wre ....,ale i u Ciebie pięknie i bardzo pracowicie :)

      Usuń
  3. Madziu śliczności! Bardzo ciekawe wykończenie kompletu świecznik-chustecznik.
    Szafeczka cudna! Listownik klasa!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne różane prace♥ listownik skradł moje serduszko☺
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam róże i stąd też w nazwie mojego bloga moje ulubione motywy :) pozdrawiam !

      Usuń
  5. Spodobała mi się szafka na klucze na pewno będzie pasowała do starych mebli jest super :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko szafka własnie pojechała do właściciela :)

      Usuń
  6. Mi weekend minął dość pracowicie, bo musiałam uczyć się do egzaminu, ale całe szczęście się opłaciło ;)
    Przepiękne są Twoje prace! Tyyyyle róż... :) Robiłam kiedyś chustecznik w ten sam motyw jak Twoje świeczniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka zawsze się opłaca :) Gratuluję w takim razie i dziękuję za tyle miłych słów :)))

      Usuń
  7. Cudeńka kolejne wyczarowałaś...wspaniałe połączenie motywu róż i brązu i te spękania ja do nich mam jeszcze dystans..bo się obawiam,że nie wyjdą...Pozdrawiam :)Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj kochana ..spękania w końcu wyjdą, a tak szczerze to tez nie należą do moich ulubionych własnie z tego względu...zeby wyszły takie jak chcialam :)))

      Usuń
  8. Piękny komplet,dużo subtelności ,romantyzm i konsekwencja,aż żal zasłaniać papierzyskami:)

    OdpowiedzUsuń