.

.

środa, 26 czerwca 2013

To i owo :)

                                 Witajcie,
Pogoda niestety nie zachęca do wyjścia z domu, ale za to inspiruje mnie do "zmalowania" czegoś co cieszy oko :)
         
 Starą ramkę pomalowałam brązową farbą akrylową, przetarłam świeczką i zamalowałam na biało- po wyschnięciu przetarłam papierem ściernym i shabby chic gotowe. Do tła użyłam papieru "skrapbukowego" , a reszta to inspiracja z twojediy.blogspot.com 
Igłą i nitką natomiast wyczarowałam kolejne serducha: jedno ma również motyw baletnicy
 












                Pozdrawiam!!! Do zobaczenia pewnie dość 
                 szybko, bo już zabrałam się za kolejne prace :)
                                Magda

4 komentarze:

  1. Witaj:) Widzę idziesz jak burza, myślę sobie, że chyba poproszę Cię o woreczki na zioła Kochana, jak tak za pan brat jesteś z maszyną:)Buziaki. Pamiętaj o niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapomniałam pogratulować wpisu do handmade:) teraz ja czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i pewnie Ty niebawem pojawisz się w spisie handmade, a co do szycia to wszystko wykonuję ręcznie, nie mam maszyny niestety :) ale może kiedyś. A o niedzieli pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny ten obrazeczek, zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń