.

.

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

:)))

     Jak wam minął weekend? Mam nadzieję,że równie spokojnie jak mnie choć pracowicie i niestety nie przy moich ulubionych pracach twórczych, ale przy małym przemeblowaniu w kuchni.Przyznam jednak, że było równie twórcze jak decu heh... Czasem wystarczy trochę inaczej spojrzeć na swoją starą kuchnię, coś wymienić, coś obciąć coś  dokupić,a efekt i satysfakcja gwarantowane!!!!
    Nie zostawię was jednak bez żadnej prezentacji!!! Otóż pokażę wam skrzyneczkę na wino, którą zrobiłam na prezent z okazji rocznicy ślubu, oczywiście uzupełniłam...heh




 Serwetkę przykleiłam na gazę, dzięki czemu uzyskałam taki ciekawy efekt :)




 Boki skrzynki pomalowałam patyną, bo akurat miałam pod ręką, równie dobrze mogłam pomalować farbą akrylową na brązowo.Natomiast przy patynie czy bejcy zostanie nam widoczna struktura drewna,a to też akurat plus w tym przypadku.





               To dziś tyle!!!  Magda :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz