.

.

niedziela, 14 kwietnia 2013

TRANSFER

Transfer-ile metod, tyle prób każda natomiast ciekawa. Ostatnio bardzo wiele na ten temat na facebookowej stronie o decoupagu.
Wiele metod dziewczyny opisują od farby akrylowej po klej , media czy rozpuszczalniki. Oczywiście każda mnie się podoba, a dyskusja jaka powstała ??!! Niesamowite ile do powiedzenia jest na ten temat 

Moja przygoda z transferem właściwie zakończyła się na rozpuszczalniku "nitro" i uważam, że jest świetna odbija wydruk dokładnie,ale nie jest on czarny jak na wydruku tylko bledszy.
Natomiast gdy zrobiłam z medium do transferów , wtedy kolor odbitego wzoru jest wyraźny.Minusem jest to,że medium zawsze zostawi wokół naszego wzoru "otoczkę" nie wiem jak to nazwać po prostu wyschnięte medium.


 To była stara i bardzo zniszczona apteczka,ale nieco ją podreperowałam, a następnie sama podniszczyłam. Niestety nie wszystkie defekty dało się ukryć.

Na drzwiczkach wyżej wspomniany transfer "nitro" jak widać jest on bledszy niż wydruk. 


Pozdrawiam!!!! MAGDA

1 komentarz:

  1. Bardzo super transfer, ja mam problemy, od nitro boli mnie głowa a z klejem mi nie wychodzi, ubolewam nad tym:(((

    OdpowiedzUsuń