.

.

niedziela, 15 lutego 2015

Różany kufer

Witam,
Pokażę Wam dziś kufer jaki ostatnio zrobiłam dla mamy :)
 Dół pokryłam bejcą i zawoskowałam, a górę zrobiłam w decu , różanym decu :) z delikatnie patynowanymi brzegami .
 Ozdobiłam wstążką i metalową serwetką :) 


 W środku wkleiłam serduszko pokryte lakierem do spękań dwuskładnikowym. 
I coś jeszcze ....
coś Walentynkowego :)
Kartka dla Dominiki od Mikołaja .. :)





Kartka i kufer ozdobione elementami zakupionymi 
w:
oraz 
w
Polecam :)


8 komentarzy:

  1. Kufer dla mamy cudowny! Kartka niesamowita! Same wspaniałości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Kufer jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ta metalowa koronka odjazd po prostu

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się kuferek :) karteczka też bardzo urocza

    OdpowiedzUsuń
  5. Kufer jest świetny ;)
    i kartka też jest śliczna

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń