.

.

wtorek, 11 listopada 2014

Podpatrzone....

Witajcie,
Nie będę narzekać dziś na brak czasu , bo to już wiecie :) takie czasy... 
pokażę Wam co podpatrzyłam jakiś czas temu w jednej z kwiaciarni w naszym miasteczku u Gosi , którą pozdrawiam ...  bo pewnie od razu się domyśli gdy zobaczy co zrobiłam :)))



Jak Wam się podobają moje serduszkowe zawieszki ??? Bo mnie bardzo przypadły do gustu i myślę, że mogą być również ozdobą na Święta Bożego Narodzenia ... 
 Ściskam i uciekam przed Nami przedświąteczne szaleństwo i nie mówię tu o zakupach , a o ozdobach, które stworzymy :) ...
....a dzieje się już na blogach dzieje..
Podpatruję gdy tylko mam czas!
Buziaki !!!!

Dziękuję za Wasze komentarze !!!

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście zawieszki są urocze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, życzę więcej czasu:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko ...też sama sobie tego zyczę heh

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł i śliczna ozdoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super zawieszki i jakie zmiany na blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gusta :)
    Serca i aniele w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, mogę skopiować ale dla własnych potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje Aniołki idealnie wpasowują się w Bożonarodzeniowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń