.

.

środa, 7 sierpnia 2013

Różowo, motylkowo....

Miałam dylemat czy zrobić różowo-motylkowo, a może różowe księżniczki czy też barbi na różowym tle bo tyle (tylko) znalazłam serwetek w mojej kolekcji dla małej dziewczynki.
Jednak zdecydowałam, że będą to motylki myślę, że dziewczynką się spodobają.


Jakiś czas temu też dla dziewczynki zrobiłam stołeczek tym razem w fiolecie z kocurem:

To tyle jeśli chodzi o dzieciaczki. A dziewczyny z fb pewnie znów napiszą
 "taborety górą" heh
Buziaki!!!

10 komentarzy:

  1. Piękna dla dziewczynki w sam raz:)
    A motylki jak żywe:)Mam pytanko skąd masz tego kocura, to jest serwetka czy grafika. Zauważyłam, że jest częstym gościem na deku w rożnych postaciach;)
    Pozdrawiam Monika;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/serwetki-decoupage-nowe-wzory-decu-cz-1-i3447002159.html Dziękuje Moniko za miłe słowa.Kocury to serwetki upolowane na allegro powyżej link do nich :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dzięki bardzo znalazłam:) Pa:)

      Usuń
  2. A napiszę a owszem:)
    Taborety górą!
    I to jakie?Cudne!
    W motylki doniczka?
    Śliczna!
    Dziś ma córcia tą serwetka od Ciebie zdobiła na zajęciach:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh .. wiedziałam, ze to napiszesz :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Madziu taborecik pierwsza klasa, fajnie połączyłaś motywy, doniczka subtelna, każda Nasza praca ma w sobie niepowtarzalny urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze dziewczynka jest zadowolona ;o) Ja bym była ;o) Domek dla ptaków możesz kupić tu jeśli chcesz: http://galeriamiau.blogspot.com/p/sklepik.html

    OdpowiedzUsuń