.

.

środa, 25 września 2013

Zamówienie i wyróżnienie :)

Witajcie,
Moja koleżanka Natalia :) poprosiła mnie o osłonki dla swoich wrzosów, a ja dużo nie kombinowałam tylko zrobiłam podobnie jak u siebie z koronką i sznurkiem lnianym...zobaczcie

Oczywiście na osłonkach się nie skończyło, ale szklane słoiki z Ikei mają podobne "ubranie".

 Niestety troszkę światło się odbija, ale innych fotek już nie zrobię, bo słoiki stoją już u Natalii. 

Natomiast wracając do wyróżnienia to dostałam je od Joli z bloga szydelkowamama.blogspot.com , a jest to nagroda za dobrze wykonaną pracę. :)
Jolu, a tu odpowiedzi na pytania:
1.Mam wiele ulubionych potraw ...:)
2. "Intruz" S.Meyer!
3.Pewnie bym poszła na Policję....
4.Teraz samochód, ale latem zdecydowanie rower.
5."List w butelce" (na podstawie książki N.Sparksa)
6.hmm...nie wiem może Kevin Costner
7.Ostatnio biały, czarny choć to podobno nie barwy :)
8.Urodzone do połowy roku czemu nie, natomiast moja siostrzenica jest z końca grudnia i to bez sens zupełny własnie chodzi do zerówki, a nie do pierwszej klasy :)
9.Jedno i drugie choć obdarowywanie jest przyjemniejsze :)
10.Ostatnio srebrną i bardzo prostą.
11.Chyba lenistwo! heh, a tak szczerze lubię Nordic Walking.
To tak by wyglądało :)
Ciężko jest mi nominować znów blogi, ale spróbuję:
To było gorsze niż te odpowiedzi, natomiast nie będę wymyślać nowych pytań tylko podam Wam te same, które otrzymałam od Joli, a jeśli nie macie ochoty na odpowiadanie i przesyłanie dalej tego wyróżnienia to PRZYJMIJCIE JE i już.
Pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

2. Książka, do której lubisz powracać.
3. Jeśli byś znalazła 1 milion złotych, co byś zrobiła?
4. Samochód, czy rower?
5. Ulubiony film.
6. Z jakim znanym aktorem, chciałabyś zjeść kolację?
7. Ulubiony kolor.
8. Co myślisz o posyłaniu 6-latków do szkoły?
9. Wolisz dawać, czy dostawać prezenty?
10. Nosisz biżuterię, jeśli tak, to jaką?
11. Czy uprawiasz jakiś sport?
 Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce!!!

18 komentarzy:

  1. O jak mi miło, dziękuję Ci bardzo:) Tobie gratuluję wyróżnienia i pięknych osłonek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wyróżnienie , bardzo miło :-) I fajnie wyszły słoiczki , nawet nie pomyślałam ,że można pokombinować w ten sposób :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miło, że jesteś, a wyróznienie należy się!!! Uwielbiam do Ciebie zaglądać !!!

      Usuń
  3. :)
    OCHO!
    Dziękuję za wyróżnienie!
    ;)
    Super prace!

    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia, osłonki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wyróżnienie, bardzo ładne osłonki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia. Osłonki super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie, które uwielbiam tylko nie lubię nominować, bo mam z tym problem...:) Słoiczki wyszły super:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aga ja za to tym razem mogłabym jeszcze ze dwa blogi nominować :)))

      Usuń
  8. Fajnie wyszły te doniczki, podsunęłaś mi pomysł, żeby zrobić na szydełku takie koronki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a tak tak pomyśl o takich koronkach z pewnością będą piękne!!!

      Usuń
  9. Świetne słoiczki, gratuluję wyróżnienia :) Dziękuję, że pomyślałaś o mnie :))
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i osłonki wyszły ciekawie :) Z wrzosami na pewno dobrze będą wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam prosty , a efektowny sposób na osłonki :)

      Usuń
  11. piękne prace, gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne osłonki .Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienienie.
    Pozdrawiam
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń